برخی از مردم آبدانان از روند دفع زباله‌های شهری گلایه‌هایی دارند و معتقدنداین عدم نظارت مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در روزگار کنونی رعایت مسائل بهداشتی برای بالا بردن درصد ضریب سلامتی از جمله موضوعاتی است که همه افراد سعی در انجام آن دارند اگر چه در این بین تنها رعایت بهداشت فردی نمی‌تواند متضمن سلامتی باشد.
 
یاری از اهالی شهر آبدانان در این زمینه گفت : متاسفانه در بسیاری از نقاط شهر شاهد هستیم که زباله‌ها به موقع جمع‌آوری نمی‌شود که ماحصل آن تجمع حیواناتی است که می‌توانند ناقل برخی بیماری‌ها باشند.

فرماندار شهرستان آبدانان اعلام کرد : اهمیت موضوع پسماند‌ها و مشکلات ناشی از آن‌ها بر کسی پوشیده نیست بنابر این برای رسیدن به اهداف این کار گروه باید مصوبات آن با جدیت تمام مورد توجه قرار گرفته و به اجرا در آید.

عسکری گفت: با توجه به وضعیت اسفناک سایت دفع زباله شهرستان و اعتراضات گسترده مردمی، شهرداری‌ها باید هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی وضعیت موجود محل دفن زباله‌ها اقدام کنند.

وی افزود : با توجه به دفع نامناسب و غیر بهداشتی زباله‌ها در سایت دفع زباله شهرستان مردم حق دارند که نسبت به جایگاه دفع زباله شهرستان اعتراض داشته باشند و این عملکرد نادرست بعضی از دستگاههای متولی است که سبب این اعتراضات شده است.











انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.