دبیرکل ناتو، حمایت روسیه از رئیس جمهور سوریه را برای روابط مسکو با خود مضر توصیف کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "الحدث"؛ "ینس استلونبرگ" –دبیرکل ناتو- در کنفرانسی مطبوعاتی در بروکسل گفت: "ضروری است که ناتو به گسترش نظامی روسیه پاسخ دهد. این کشور به حمایت خود از نظام بشار اسد ادامه داده است و این امر، به روابط با ناتو آسیب می رساند."

"ینس استلونبرگ" با طرح برخی ادعاها گفت: "از روسیه می خواهیم تا به تجاوز خود در سوریه پایان دهد و امکان انجام عملیات انسانی را فراهم کند."

او مدعی شد: "روسیه برای استفاده از قدرت نظامی خود علیه همسایگانشان آمادگی دارد؛ تحول گسترده ای را در عملیات نظامی روسیه شاهد بوده ایم."

دبیرکل ناتو در ادامه ادعاهای خود افزود: "روسیه می تواند در آب های بین المللی به عملیات خود ادامه دهد، ولی ما نسبت به آنچه یگان دریایی آن در دریای مدیترانه انجام می دهد و نیز از اینکه به بمباران حلب از دریا اقدام کند، نگرانیم. متحدان ما باید تصمیم بگیرند چنانچه روسیه این کار را انجام داد، چه خواهند کرد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
فراموش کردند که این اونها هستند که به قدرت روسها نیاز دارند نه روسیه .پس بازنده اصلی اروپا هست که جزوی از ناتو هست .بزرگترین بازنده هم انگلیسه .متعجبم چرا به جای اموریک به روسها نزدیک نمیشن .خیلی براشون بهتره و امنیت منطقه هم بالا میره .دیگه وقتشه یک چرخشی کنند و به طرف روسها و چین بچرخند چون طرف قدیمیشون تضعیف شده .نشانه هاش تضعیف خودشونه .
-
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
موی دماغ شما شده اره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
ضروری است که ناتو به گسترش نظامی روسیه پاسخ دهد. این کشور به حمایت خود از نظام بشار اسد ادامه داده است و این امر، به روابط با ناتو آسیب می رساند."

فضولی موقوف .محور مقاومت خار چشم ناتو و پوشکهای وهابی سعودی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
کدوم رابطه
شما که دشمن خونی روسیه هستید !!!!!
آخرین اخبار