چهاردهم آبان ماه به‌عنوان روز فرهنگ عمومی معرفی‌شده، این روز فرصت مناسبی برای بازخوانی پرونده فرهنگ عمومی جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، چهاردهم آبان ماه به‌عنوان روز فرهنگ عمومی معرفی‌شده، در این روز فرصتی مناسب برای بازخوانی پرونده فرهنگ عمومی جامعه و رسالتی که از این بابت به عهده مسئولین قرارگرفته است، می‌باشد؛ تا از این طریق بتوانیم در تلاشی هماهنگ و هدفمند برای ارتقاء فرهنگ عمومی گامی برداشته، شکوفایی عادات و روش‌های نیکوی مردم مسلمان را پاس داریم و در جهت تعالی ارزش‌ها، آنچه در توان داریم خالصانه نثار کنیم. فرهنگ عمومی شبکه‌ای درهم‌تنیده، قدرتمند و متأثر از دانش‌ها، منش‌ها، گرایش‌ها و باورهایی است که در عین پیچیدگی، اقتدار و حضور خویش را باقدرت در همه زوایای زندگی مردم تثبیت کرده و حول سه محور فرد، خانواده و جامعه، ایفای نقش می‌کند.

شورای فرهنگ عمومی استان عالی‌ترین مرجع تصمیم سازی در رصد مسائل و مشکلات فرهنگی استان به‌حساب می‌آید، به همین دلیل خط مقدم فرهنگ محسوب می‌گردد تا رسالت هدایت، نظارت و رصد ابعاد فرهنگ جامعه را با هماهنگی و همکاری مردم بصیر ساماندهی نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان این روز ارزشمند را به عموم مردم فرهنگ شناس و ولایتمدار استان تبریک عرض نموده، حضور فعال، مؤثر و مستمر آنان را که سرمایه‌های اصلی و واقعی انقلاب محسوب می‌شوند درصحنه‌های مختلف فرهنگی خواستاریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.