کرمانشاه؛

تحول اساسی در شهرک های صنعتی

استاندار کرمانشاه گفت: با تخصیص منابع در نظر گرفته شده، امیدواریم امسال تحولی اساسی در توسعه شهرک‌های صنعتی استان رخ دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی با بیان اینکه تقریبا در تمام شهرک‌های صنعتی استان مشکلاتی وجود دارد، اظهار کرد: بدنبال رفع این مشکلات هستیم.
وی افزود: در سفر اخیر رییس جمهور و هیات دولت به استان علاوه بر 999 میلیارد تومانی که برای استان تصویب شد، با رایزنی های صورت گرفته موفق شدیم 40 میلیارد تومان دیگر برای استان بگیریم که 15 میلیارد تومان آن برای پایش تصویری استان(شهری و جاده ای)، پنج میلیارد تومان برای مسائل اجتماعی و 20 میلیارد تومان آن برای شهرک‌های صنعتی استان هزینه خواهد شد.
رازانی گفت: علاوه بر این تلاش داریم از محل منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی نیز منابعی را برای تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه شهرکهای صنعتی استان بگیریم.
استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم با تخصیص این منابع، امسال تحولی جدی در شهرکهای صنعتی استان رخ دهد.
وی همچنین به تملک هزار هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنعتی زاگرس بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان اشاره کرد و گفت: بخشی از زیرساختها در این شهرک آماده شده، اما هنوز برای استقرار واحدهای صنعتی آماده نیست که امیدواریم در مدتی کوتاه زیرساخت‌های مورد نیاز در این شهرک ایجاد شود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، تحول ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.