کرمانشاه؛

سرمایه گذاری میلیاردی برای توسعه شهرک های صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی از سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی این سازمان در جهت توسعه شهرک های صنعتی استان کرمانشاه خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهندس علی یزدانی با اشاره به وجود 21 شهرک و ناحیه  صنعتی در استان کرمانشاه گفت: در مجموع بیش از 400 هکتار زمین صنعتی آماده در نواحی و شهرک های صنعتی استان وجود دارد، اما شاید به دلیل پراکندگی، متناسب با نظر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری نباشد.
وی با اشاره به سفر چندی پیش هیات دولت به کرمانشاه گفت: عموما در همه سفرهای استانی هیات دولت، در تفاهم نامه هایی که به امضا می‌رسانیم  به هر میزان که مجموعه استانداری برای توسعه استان تعهد مالی انجام دهد، ما هم به همان میزان تعهد ایجاد می کنیم.
وی با اشاره به اختصاص 20 میلیارد تومان در سفر هیات دولت برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی استان گفت: ما نیز 20 میلیارد تومان دیگر برای توسعه زیرساخت های صنعتی استان و به ویژه سرعت بخشیدن به ایجاد زیرساخت ها در شهرک هزار هکتاری زاگرس هزینه می‌کنیم.
یزدانی ابراز امیدواری کرد: این سرمایه گذاری بتواند به جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران در استان کمک کرده و گامی موثر در جهت کاهش نرخ بیکاری استان باشد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.