سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: با تغییراتی که ایجاد کردیم و البته با تکیه بر تجربه بازیکنان توانستیم خود را در میدان پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ترکاشوند پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم سایپا در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال گفت: در دو هفته گذشته تمرینات منظمی نداشتیم و اصلا معلوم نبود در لیگ شرکت می‌کنیم یا نه. فقط با دو جلسه تمرین در این مسابقه شرکت کردیم. از سوی دیگر به خاطر مصدومیت پشت خط زن های تیم مجبور شدیم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنیم و حمزه زرینی را در این پست به میدان بفرستیم.

وی ادامه داد: بازیکنان در ست های اول و دوم گنگ بودند و نمی دانستند چه کاری باید انجام دهند اما با تغییراتی که ایجاد کردیم و البته با تکیه بر تجربه بازیکنان توانستیم خود را در میدان پیدا کنیم.

ترکاشوند با اشاره به مشکلات تیمش گفت: نماینده مجلس، فرماندار، اعضای شورای شهر، امام جمعه و شهردار ورامین دست به دست هم دادند تا این تیم در لیگ برتر شرکت کند. مقداری از طلب های فصل قبل پرداخت شد و برای بقیه بدهی ها هم تضمین داده شد که تا آذر تسویه شود. اگر این کار انجام نمی شد از لیگ برتر حذف می شدیم.

وی افزود: مجموع بدهی های تیم حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان است. البته بدهی تیم ما در قیاس با بسیاری از تیم های دیگر کمتر است. به  عشق مردم ورامین برای باقی ماندن در لیگ برتر زحمت کشیدیم. اگر پارسال تیم متین را ترک می کردیم به ورامین خیانت کرده بودیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار