شیراز؛

مشارکت 55 درصدی لارستان در سرشماری اینترنتی

مسؤول هماهنگی اجرای سرشماری نفوس و مسکن 95 لارستان گفت: 67 مأمور سرشماری در لارستان وظیفه جمع‌ آوری اطلاعات را بر عهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی ‌اصغر علی ‌پور مسؤول هماهنگی اجرای سرشماری نفوس و مسکن 95 لارستان گفت: طبق اعلام سازمان مرکز آمار ایران و برنامه‌ و بودجه استان فارس زمان اتمام سرشماری حضوری مأموران از طریق تبلت از 28 مهرماه تا 28 آبان ماه است.
معاون برنامه‌ ریزی فرماندار ویژه لارستان از شهروندان خواست تا در زمان مراجعه مأموران سرشماری، با آنان همکاری لازم را داشته باشند و اطلاعات را به‌ طور کامل در اختیار آن‌ ها قرار دهند.
علی‌ پور تصریح کرد: در صورت مراجعه مأموران و غیبت خانواده‌ ها، لازم است برگه جای‌ گذاری شده در منازل در اسرع وقت تکمیل و از طریق تماس تلفنی اطلاعات به ستاد سرشماری ارائه تا از مراجعه مکرر مأموران جلوگیری و در زمان صرفه‌جویی شود.
وی تأکید کرد: به لحاظ صیانت از اطلاعات مردم، لازم است کارت و احکام مأموران مورد توجه قرار گیرد.
مسؤول هماهنگی اجرای سرشماری نفوس و مسکن 95 لارستان با اشاره به اینکه داشتن تفکر آماری برای جامعه‌ ای که می‌خواهد پیشرفت کند، ضروری است، ادامه داد: سرشماری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فعالیت آماری است که اطلاعات ارزشمندی را برای برنامه‌ریزی و مدیریت این شهرستان فراهم می‌ کند.
وی با بیان اینکه به‌ طورقطع مشارکت در سرشماری و ارائه آمار و اطلاعات واقعی برای آینده این شهرستان و رفع کاستی‌ ها و مشکلات جامعه مؤثر است، افزود: برنامه‌ ریزان و مدیران بدون داشتن اطلاعات و آمار درست از شاخص‌ های مختلف ازجمله جمعیت، میزان تحصیلات، اشتغال و ویژگی‌های فرهنگی و اقتصادی نمی‌ توانند به شکل مناسب و مطلوب وظایف خود را انجام دهند.
معاون برنامه‌ ریزی فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: در برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال 95 شهرستان لارستان، از 63 مأمور شهری و روستایی، یک مأمور تلفنی، دو مأمور مؤسسه‌ ای و یک مأمور غیرساکن استفاده ‌شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار