به زودی عملیات اجرایی ارتقای ۶۰ درصد تخت‌های بستری بیمارستان تامین‌اجتماعی در بجنورد آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اینکه هتلینگ تمام مراکز درمانی به‌ویژه بیمارستان‌های تأمین اجتماعی ارتقا خواهد یافت گفت: به‌منظور ارتقای هتلینگ تمام مراکز درمانی و به‌خصوص بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و در دستور کار قرار دارد.

عبدالرحمان تاج‌الدین گفت: سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور حمایت از مناطق محروم و نیازمند، در تلاش است تا خدمات درمانی و بیمه‌ای خود را در تمام کشور توسعه دهد.

وی بابیان اینکه نیمی از جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند اظهارکرد: این سازمان در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود خدمات آسان‌تر و منطقی‌تر را به مردم ارائه دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی از سه بخش بیمه، درمان و سرمایه‌گذاری تشکیل‌شده است و امکان ندارد از یکدیگر جدا شوند.

تاج‌الدین اضافه کرد: بااین‌وجود از مجلس درخواست داریم تا برای رفع مشکلات مردم این موضوع را برطرف کنند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر برنامه ششم در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است اظهار کرد: امیدواریم مجلس موضوع مهم حمایت از افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی را در این برنامه موردتوجه قرار دهد.

گفتنی است: در پایان این مراسم از زحمات سید احمد سیدی، سرپرست تأمین اجتماعی خراسان شمالی تقدیر و عباس زاده به‌عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.