کرمانشاه ؛

توقيف يک دستگاه کاميون حين ارتکاب تخلف

ریيس پليس راه استان کرمانشاه گفت: يک دستگاه کاميون بنز کمپرسی با مبلغ 60 ميليون ريال خلافی حين ارتکاب تخلف توسط ماموران پليس راه شهرستان سنقر توقيف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل‌الله شيری اظهار کرد: ماموران گشت پليس راه شهرستان سنقر حين کنترل خودورهای عبوری، يک دستگاه کاميون را به علت سرعت غيرمجاز متوقف کردند.

شیری گفت: بر اساس استعلام‌های انجام شده مشخص شد خودرو مذکور دارای 82 مورد تخلف با 60 ميليون ريال جريمه پرداخت نشده است که در اين راستا خودرو توقيف و به پارکينگ منتقل شد.

وی عنوان کرد: بيشتر تخلفات اين کاميون در زمينه رعايت نکردن مقررات حمل بار از جمله اضافه‌بار بوده که اینگونه تخلفات علاوه بر آسيب رساندن به جاده، می‌تواند جان ساير کاربران جاده را به خطر اندازد.

رییس پلیس ‌راه استان کرمانشاه از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خواست با رعايت قوانين و مقررات، الگویی برای ديگر رانندگان باشند و با سهل‌انگاری، برای خود و ديگران خطرآفرينی نکنند.

شيری افزود: کنترل ناوگان عمومی در ماموريت‌های پليس‌راه شبانه روز در حال اجرا است و از اندک رانندگان متخلف می‌خواهيم که به جرگه رانندگان قانونمند ملحق شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.