سارق عابربانك در فسا توسط پلیس فتا به دام افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگيری فردی خبر داد كه با سرقت عابر بانك يك شهروند، اقدام به برداشت 4 میلیون ریال از حساب وی كرده بود.
سرهنگ شیبانیان افزود: پیرمردی 68 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان فسا مراجعه و اظهار كرد در زمان بستری در بیمارستان از کمد شخصی وی، کیفی حاوی مدارک و کارت عابر بانک سرقت شده و سارق نیز شب همان روز اقدام به برداشت حدود 4 میلیون ریال از حساب وی كرده است.
وی ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، سارق را شناسايی و دستگير كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار كرد: متهم 28 ساله و ساکن یکی از روستاهای شهرستان فسا است كه در تحقيقات به جرم خود اقرار كرد .
سرهنگ علی شیبانیان در این خصوص هشدار داد: پلیس فتا با توجه به دسترسی های موجود و بهره از نیرو های متخصص در جهت اجرای عدالت گام بر می دارد و همواره با افراد سود جو و فرصت طلب، در این فضا برخورد می کند.
وی خاطر نشان كرد: در این پرونده شاکی به علت قرار دادن رمز کارت در کنار کارت، مورد سوء استفاده سارق قرار گرفت که اگر هشدارهای پلیسی را مد نظر قرار می داد شاید به چنین مشکلی گرفتار نمی شد.     
انتهای پیام/س 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار