در نمایشگاه غدیر تا منا در اقلید فارس بیش از 5 هزار نفر دیدن کردند که 70درصد از بازدیدکنندگان این نمایشگاه جوان و نوجوان بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدمهدی ایمنی مسئول هیأت رزمندگان اسلام اقلید در مراسم اختتامیه نمایشگاه غدیر تا منا که با حضور برخی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به مشارکت مردم در برپایی جشن های ویژه ولایت هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان و هنرمندی هنرمند فرهیخته سجاد شکری  برگزاری نمایشگاه غدیر تا منا با استقبال خوب مردم مواجه شد.
همچنین علیرضا گرامی مسئول گروه تأیید محتوای نمایشگاه غدیر تا منا به برگزاری  نشست های پی در پی با هدف ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی این هیئت در ایام غدیر اشاره کرد در راستای اجرای بیانات مقام معظم رهبری، تلاش می شود با بررسی مسائل روز و بر اساس عقل، عشق، علاقه، تفکر، منطق برنامه‌های مؤثر و تأثیرگذار اجرا شود.
وی بابیان اینکه واقعه کربلا ناشی از انحراف در غدیر است بر لزوم بصیرت و روشنگری در جامعه تأکید و تصریح کرد: دفاع مقدس ایران ریشه در عاشورا دارد.
همچنین سجاد شکری کارگردان و طراح نمایشگاه غدیر تا منا برپایی این نمایشگاه را برگی از هنر فاخر هنرمندان اقلید دانست و افزود: در این نمایشگاه چیدمان ویژه عناصر بصری و تجسمی، حضور مؤثر تصویر، صوت و نور فضاهای اجتماعی و اعتقادی اسلام را از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون را به نمایش گذاشته است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه ،نمایشگاهی مدرن، منحصربه‌فرد و کم‌نظیر است،که با کمترین عناصر و نشانه‌ها و با ارائه رویکردی نوین و بر اساس درک، علم، عقیده و سلیقه هر فرد، مخاطبان را  تحت تأثیر قرار داده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار