مردم گیلان سهم و نقش ارزنده ای در دفاع از انقلاب اسلامی دارند و این نقش را باید تداوم بخشیده و این انقلاب را به دست صاحب خودش یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در مراسممعارفه مدیر کل بنیاد شهید گیلان، نقش این استان در دفاع مقدس را اساسی دانست و یاد وخاطره آیت‌الله احسان‌بخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان ، شهیدان قلی‌پور، بیگلو، انصاری را گرامی داشت.

سردار محسن انصاری با بیان اینکه گیلان 16 شهید مدافع حرم دارد، گفت: مردم گیلان حمایت از حرم را به مسیر دفاع جنگ تحمیلی وصل کرده‌اند.

وی گفت: رزمندگان ما که در گذشته دفاع مقدس را در مرزهای خود می‌دانستند امروز در مرزهای اعتقادی درمیدان هستند.وی خدمت به مردم را سبب بزرگی و عاقبت به‌خیری انسان‌ها دانست و افزود: زمانی که این خدمت به افضل مردم که خانواده‌های شاهد و ایثارگران هستند انجام شود، باید به این خدمت افتخار کنیم

.وی سربلندی نظام اسلامی را ناشی از خون شهدا و جانبازان دانست و افزود: جانبازان در سیاه‌چاله‌های زندان صدام ایستادگی کرده و به آن افتخار کردند و اینها به برکت خون شهدا و صبوری خانواده‌های جانباز و ایثارگران است

.انصاری درباره تصویب قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در مجلس، گفت: روز گذشته در یک اقدام خوب و انقلابی قانون مذکور با205رأی در مجلس ،دائمی شد اما اصلاحات آن باقی مانده و قرار است اصلاحات در هفته آینده نهاییو در مجلس به تصویب برسد تا علاوه بر دائمی شدن، اصلاحات جدید نیز اعمال شود.

انصاری با قدردانی از مدیر کل پیشین بنیاد شهید گیلان، گفت: عبدالله پاکاری، مدیر کل جدید بنیاد شهید گیلان از خانواده شاهد بوده و 27 سال سابقه خدمت دارد.

رییس مجمع نمایندگان گیلانهم در این مراسم با بیان اینکهقیام جمهوری اسلامی ایران به تاسی از قیام اباعبدالحسین است؛ گفت: با قدر دانی از زحمات و تلاشهای شهدا ، ایثارگران و جانبازان افزود: ایثارگران نباید ایثارگری و فداکاری هایشان را با دنیای مادی عوض کنند.

مهرداد لاهوتی افزود: با وجود رهبری شجاع ،کشتی انقلاب اسلامی به ساحل هدایت می شود.مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این مراسم وجود هشت هزار شهید و 22 هزار جانباز در این استان را سبب افتخار دانست و گفت: گیلان دارای 139 خانواده با دو شهید، 750 شهید دانش‌آموز و فرهنگی است.

ابراهیم طاهرنژاد با بیان اینکه، گیلان 14 خانواده سه شهید دارد، افزود: این استان دارای 140 شهید روحانی، 250 جانباز 70درصد 52 جانباز قطع نخاع، 200 جانباز قطع عضو دارد که همه اینها سبب مباهات است.

مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هم در این مراسم گفت: از ظرفیت‌های استان برای برطرف کردن مشکلات جامعه ایثارگری استفاده خواهم کرد.

عبدالله پاکاری افزود: امیدوارم بتوانم توفیق خدمت به جامعه ایثارگری گیلان را داشته باشم و برای برطرف کردن مشکلات آنها گام بردارم.

در پایان این مراسم از زحمات ابراهیم طاهرنژاد قدردانی شد و عبدالله پاکاری به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان معرفی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.