استاندار اردبیل در بازدید نیمه شب خود از عملیات نیروهای شهرداری و شرکت توزیع برق برای رفع مشکلات بوجود آمده از شهروندان اردبیلی عذرخواهی کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: با تلاش به عمل آمده برق اغلب مناطق شهر وصل شده و با ملحق شدن نیروهای اعزامی از تبریز با بالابر و اره های برقی تا روز پنجشنبه تقریبا مشکل قطع برق شهروندان رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: ریزش برف سنگین و شکسته شدن شاخ و برگ درختان موجب ایجاد اختلال هایی در شبکه توزیع برق شهر اردبیل شده اما عمده مشکلات در شرف حل نهایی است.

استاندار اردبیل افزود: شاید با تداوم بارش ها و برخی اتصال ها همچنان شاهد قطعی های موقت برق باشیم ولی آنها محدود بوده و بحران بوجود آمده در حال حل نهایی است.

خدابخش اضافه کرد: تمامی نیروهای امدادی بویژه ماموران شرکت توزیع برق ، شهرداری و دیگر عوامل امدادی از بامداد سه شنبه در آماده باش کامل و تلاش شبانه روزی بوده و تاکنون توانسته اند بخش بزرگی از مشکل بوجود آمده را رفع کنند.

وی که در این بازدید شبانه فرماندار ، شهردار، مدیرکل مدیریت بحران و مدیرعامل توزیع برق اردبیل وی را همراهی می کرد از چندین نقطه شهر بازدید و در جریان روند حل مشکلات بوجود آمده قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.