امام جمعه موقت مهاباد گفت: وظیفه علما و مردم دفاع از اسلام و اتحاد مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ماموستا ملا یحیی اسماعیلی در خطبه‌های این هفته گفت: وظیفه علما و مردم در این شرایط حساس این است که از اسلام دفاع کنند و در حال حاضر هیچ چیزی و هیچ عقیده و ایده‌ای به اندازه داعش و تکفیری‌ها برای اسلام ضرر ندارد، آن‌ها بزرگترین بلای اسلام هستند و بزرگ‌ترین ضربه به این دین زدند و اسلام را در غرب بد معرفی کردند.

امام جمعه موقت مهاباد تصریح کرد: قرآن در هر عصر و زمانی نیازهای جامعه اسلامی را برطرف می‌کند و ما را به وحدت و برادری دعوت می‌کند تا صفوف خود را متحد و در برابر دشمن ایستاده و مقاومت کنیم.

ماموستا ملا یحیی اسماعیلی افزود: اسلامی همیشه حامی مظلومان بوده و در هرجای دنیا مسلمانان به مشکل بیافتند وظیفه مسلمانان بوده که به کمک آن‌ها شتاب کنند و اگر مسلمانان متحد نشوند دشمن آن‌ها را می‌بلعد.

وی بیان کرد: امام جمعه موقت مهاباد تصریح کرد: آمریکا و متحدان غربی و عربی درصدد هستند تا بحران‌های امنیتی عراق و سوریه را زنده نگه دارند و به تعبیر مقام معظم رهبری اگرچه این ائتلاف‌ در مواردی با تروریست‌ها وارد جنگ شوند اما نه در عراق و نه در سوریه به دنبال ریشه کن کردن واقعه تروریست نیستند و آن‌ها را نگه می‌دارند تا هر وقت بخواهند از آن‌ها بهره‌گیری کنند.

امام جمعه موقت مهاباد، با اشاره به هفته پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل امنیت و اقتدار کشور را اعتلا می‌بخشد، زیر ساخت‌های حیاتی ما توسط پدافند غیرعامل باید حفظ شود و اگر به این پدافند تکیه نکنیم، شکست خواهیم خورد و اگر می‌بینیم که تا کنون تهاجمی صورت نگرفته است دلیلش توان دفاعی و موشکی کشور بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.