لرستان؛

تشکیل جبهه مقاومت برابر استکبار از دستاوردهای انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:تشکیل جبهه مقاومت برابر استکبارجهانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی نماز جمعه را قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت دانست و افزود: نماز جمعه پایگاه هدایت و رهبری مردم است و سنگربانان خونین جمعه اسوه ایمان و تقوا بودند.
وی با اشاره به اینکه بالاترین خدمت به مردم، خدمت به رشد آگاهی آنان است، اظهار داشت: وظیفه امام جمعه تبیین و بیان حقایق برای مردم و روشنگری است و برخی مسؤولان نباید برای امام جمعه تعیین تکلیف کند که نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت باشد.
 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به روز پدافند غیرعامل اشاره و عنوان کرد: سنگر دفاعی کشور در برابرل آسیبها و تهدیدات پدافند غیرعامل است.
وی به سالروز شهادت آیت الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی اولین شهید مهراب در 10 آبان ماه اشاره کرد و گفت: رونق نماز جمعه به خاطر خون شهیدان پاک است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری تئائری در خرم آباد که سنگرهای مقدس جبهه را با میدان شهوت رانی جلوه داده است، گفت: این توهین وقیح به شهدا باید پاسخ داده شود و عاملان این توهین مجازات شوند.
وی در ادامه با اشاره به ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام و نام گذاری این این روز به نام روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، بیان داشت: با تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان، اهداف آمریکا در منطقه ناکام ماند.
نماینده ولی فقیه در لرستان تشکیل جبهه مقاومت را از دستاوردهای مهم انقلاب در برابر جبهه استکبار عنوان کرد و گفت: باید ارزشهای انقلاب را احترام بگذاریم و ادامه دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه آمریکا از ۶۰ سال علیه ایران جنایت می کند، تصریح کرد: در سایه روحیه استکبار ستیزی که امام خمینی(ره) به ما آموخت، باید به آمریکا اخم کرد و نه اینکه روی خوش نشان دهیم.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار