سلماس؛

بررسی مشکلات پروژه انتقال آب شرب از سد زولا در سلماس

با حضور معاون امور عمرانی استانداری و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی مشکلات پروژه انتقال آب شرب از سد زولا در سلماس بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛نشست مشترک معاون امور عمرانی استانداری با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در محل فرمانداری شهرستان سلماس برگزار شد.

در این نشست که به منظور بررسی پروژه های عمرانی در آن شهرستان برگزار شده بود ، معاون فنی و توسعه آبفای استان ، مدیر امور آبفای سلماس و جمعی از مسئولین استانی در فرمانداری برگزار شد مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی در حال اجرا از جمله پروژه انتقال آب شرب از سد زولا و پروژه احداث شبکه فاضلاب سلماس و راه کارهای حل و تسریع در به ثمر رسیدن پروژه های مزبور مورد بحث قرار گرفت.

در  این نشست مهندس اکبری ضمن ارئه گزارش و توضیحاتی از عملیات اجرائی پروژه های انتقال آب شرب آشامیدنی از سد زولا و انتقال آب به شهر سلماس و تازه شهر و احداث تصفیه خانه آب سلماس و پروژه احداث شبکه فاضلاب ارائه داده و به مشکلات پیش رو در رابطه با طرحهای درحال اجراء پرداختند .

درادامه معاونت امورعمرانی استانداری درمعیت فرماندارشهرسلماس ؛ مدیرعامل آبفای آذربایجان غربی ودیگر مسئولان شهری و استانی از پروژه های درحال اجرای این شهر بازدید بعمل آوردند .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.