مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان تعامل متقابل دستگاههای اجرایی استان را ضامن خدمت رسانی مناسب به مردم عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در ششمين جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و اينکه در تکريم و پاسخگويی به موقع به ارباب رجوع بايد در استان نمونه باشيم، گفت: ضمن حفظ احترام و رعایت ادب در گفتمان و ارتباط مردمی، پاسخگوی خواسته ها و درخواست های قانونی و آنان باشیم  
غریوی افزود: البته به معنی برآوردن تمام خواسته ها نیست و پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع موجب رضایتمندی مردم است.
وی با بیان اینکه جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع بحث جدیدی نیست و ریشه در تاریخ بشری داردتصریح کرد: امروزه شرکت‌ها و اداراتی در کار خود موفق هستند و به پیشرفت‌های زیادی دست می‌یابند که در اذهان و خاطره مردم جایگاه به یادماندنی به‌جا گذاشته و کار و خدمات باکیفیتی ارائه کرده باشند.
مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به گسترش خدمات رساني در حوزه های مختلف بصورت الکترونيکي، اظهار کرد: خدمات الکترونیک موجب شفافیت در خدمت رسانی به مردم می شود و گسترش آن، رضایت مردمی را به دنبال خواهد داشت.
وی تعامل متقابل دستگاههای اجرایی استان را ضامن خدمت رسانی مناسب به مردم عنوان کرد و افزود: تعامل بیشتر دستگاهها با هم منشا خدمات بهتر و اثرگذارتر در استان است.
غريوی حضور رؤسای ادارات شهرستانی را در جلسات شورای هماهنگی با اهميت خواند و خواستار برگزاری هر چه بهتر و پر رنگ تر اين جلسات در شهرستانها شد.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.