ارومیه؛

کلنگ زنی یک واحد آموزشی خیرساز در تکاب

کلنگ احداث آموزشگاه اهدایی بنیاد علوی در روستای باشبرات تکاب؛ به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی ، در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان تکاب کلنگ احداث آموزشگاه 3 کلاسه اهدایی بنیاد علوی در روستای باشبرات بخش تخت سلیمان تکاب به زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب در حاشیه آیین کلنگ زنی آموزشگاه روستای باشبرات ، اظهار کرد: این آموزشگاه در 3 کلاس با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال ، اهدایی بنیاد علوی وابسته به بیناد مستضعفان در مدت 3 ماه احداث خواهد شد.

یحی علی پناه در ادامه افزود : آموزشگاه اهدایی بنیاد علوی در زمینی به مساحت 1500 متر مربع در مکان آموزشگاه قدیمی روستا که مربوط به دهه 50 می باشد در 3 کلاس درس با زیر بنایی به مساحت 117 متر مربع با استانداردهای روز و مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد بنا می گردد.

وی ضمن اشاره به فعالیت های گسترده عمرانی مدیریت در احداث واحدهای آموزشی ، خاطر نشان کرد: در روزهای آتی آموزشگاه اهدایی 3 کلاسه بنیاد برکت که در هفته دولت مورد کلنگ زنی قرار گرفت به همراه 5 واحد آموزشی 2 کلاسه خیر ساز موسسه خیریه مهر گیتی در 5 روستای شهرستان افتتاح می شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.