دزد جوان که برای تهیه هزینه های بیماری پدرش سرقت می کرد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان با افزایش سرقت های داخل خودرو در منطقه طیب دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران کلانتری 13 شهری برای دستگیری عاملان این دزدی ها وارد عمل شوند.

ماموران در کاوش های پلیسی ابتدا به سراغ متهمان سابقه داری که با تازگی از زندان آزاد شده بودند رفته و در بررسی های فنی به متهم جوانی رسیدند.

در این مرحله ماموران با ردیابی های ویژه و تخصصی پی بردند این جوان  33 ساله پس از آزادی با همدستی یکی از دوستانش عامل سرقت های شبانه از خودروهای پارک شده در منطقه طیب است.

بدین ترتیب عملیات برای دستگیری متهمان کلید زده شد و این دومتهم شب گذشته  در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بررسی از مخفیگاه این 2 متهم بخشی از اموال سرقتی به دست آمد.

یکی ازمتهمان  که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به ماموران گفت: چندسالی بود که پدرم از بیماری ناعلاجی رنج می برد و چون وضعیت مالی خوبی نداشتیم تصمیم به دزدی گرفتم تا اینکه دستگیر شدم و قاضی پرونده مرا به 31 ماه زندان محکوم کرد.

وی افزود: اوایل مهرماه بود که از زندان آزاد شدم و وقتی به خانه رفتم دیدم که پدرم زمینگیر شده و اگر برایش کاری نکنم حالش بدتر می شود به همین خاطر به من به همراه دونفر از دوستانم  یک باند سرقت تشکیل دادیم.

متهم  گفت: در این مرحله با یکی از بستگانمان به طور موقت ازدواج کردم و چون نمی خواستیم کسی به ما شک کند همسرم نیز همراه ما برای سرقت می آمد.

در این مدت یک ماه به چند خانه و خودرو دستبرد زدیم و بخشی از وسایل سرقتی را بار یک خودروی وانت سرقتی کردیم و قرار شد دوستم  وسایل سرقتی را به شهر دیگری ببرد و پولهای دزدی را برای درمان پدرم به حسابم واریز کند اما روز گذشته پدرم فوت کرد و نتوانستم برایش کاری کنم.

در ادامه ماموران با اطلاعات به دست آمده به سراغ زن صیغه ای مصطفی رفتند و وی را نیز دستگیر کردند.

دومتهم و زن برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند و تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.