مديرعامل جمعيت هلال‌احمر همدان از آمادگي پايگاه‌هاي هلال‌احمر همدان براي اسکان اضطراري زائران اربعين در اين استان خبر داد.

آمادگي پايگاه‌هاي هلال‌احمر همدان براي اسکان اضطراري زائران اربعينبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهروز کارخانه‌اي با اشاره به خدمات هلال‌احمر همدان در ايام اربعين حسيني اظهار کرد: در کشور عراق انجام کارها بر عهده سازمان امداد و نجات و مرکز پزشکي سازمان حج و زيارت است و نيازي به اعزام نيرو به عراق وجود ندارد.

وي با بيان اينکه اگر نيرو و گروهي درخواست شود، افراد به تهران اعزام شده و از آنجا به کشور عراق خواهند رفت، گفت: در حال حاضر گروه های درمان جمعيت هلال احمر همدان با توجه به درخواست صورت گرفته به تهران اعزام شده است.

مديرعامل جمعيت هلال‌احمر همدان با اشاره به فعاليت جمعيت هلال‌احمر در داخل استان گفت: به تمام مکان‌هاي اعلام شده از سوي استانداري همدان اعم از مساجد و حسينيه‌ها و سالن‌هاي ورزشي پتو و امکانات ديگر داده خواهد شد.

کارخانه‌اي عنوان کرد: در طول مسير نيز پايگاه‌هاي اسکان‌هاي اضطراري آماده ارائه خدمات به زائران حرم حسيني هستند.

وي با توصيه به زائران عنوان کرد: سال گذشته بارش برف در همدان رخ داد که اميدواريم امسال هواي خوبي را شاهد باشيم.

مديرعامل جمعيت هلال‌احمر همدان عنوان کرد: همچنين تعدادي از پايگاه‌هاي جمعيت اقلام فرهنگي و تبليغاتي را بين زائران توزيع مي‌کنند که زائران مي‌توانند از آن‌ها براي رفت و آمد و آگاهي بهتر از مسير استفاده کنند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.