"آموزش قرآن"، "گلبرگ ها" و "مشکلات رفتاری کودکان" پرمخاطب ترین کتاب های آستان قدس رضوی اعلام شد.

اعلام پرمخاطب ترین کتاب های آستان قدس رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عناوین کتاب های پرمخاطب و پرفروش مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در مهر ماه امسال در دو گروه کودک و بزرگسال در فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی "به نشر" معرفی شد.

این انتشارات به عنوان تنها موزع کتاب ها و محصولات فرهنگی کلیه مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در سطح کشور، آمار بهترین ها و پرفروش ترین کتاب های این حوزه را برای معرفی و پیشنهاد به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی اعلام می کند.

در این راستا و براساس آمار و اطلاعات استخراج شده در مهر ماه امسال از فروشگاه های سطح شهر مشهد کتاب های «گلبرگ ها» به عنوان دم پاره های سینه زنی ویژه ایام محرم و صفر سروده سیدرضا مؤید، «آموزش و روخوانی قرآن کریم تبیان» با رسم الخط و لهجه عربی به قلم حجت الاسلام مهدی یعقوبی و کتاب «بوی بهشت» مجموعه داستان های شفایافتگان حرم مطهر رضوی به عنوان پرفروش ترین کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی در حوزه بزرگسال محسوب می شوند.

همچنین سه عنوان کتاب حوزه کودک و نوجوان «به نشر» شامل مجموعه یازده جلدی «رنگ آمیزی» با تصویرگری وجیهه گل‌مزاری، کتاب «الفبا را با نقاشی یاد بگیریم» با تصویرگری الهه رفعت و همچنین مجموعه کتاب شعر کودک هشت جلدی «کی بود؟ کی بود» اثر ناصر کشاورز نیز بخشی از فهرست پرفروش ترین های مهرماه بشمار می روند.

سایر کتاب های این فهرست 9تایی مربوط به دو عنوان کتاب «فقه و بازاریابی چند سطحی» به قلم سید مهدی نریمانی زمان آبادی و کتاب «نامه زرین سلامت؛ ترجمه رساله ذهبیه» با ترجمه محمد دریایی می باشد که توسط بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شده است.

همچنین مجموعه 10جلدی مشکلات رفتاری کودکان که توسط موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی منتشر شده است نیز جزو کتاب های مورد استقبال مخاطبان در فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) بوده است.

علاقه مندان به تهیه کتاب این عناوین کتاب ها و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.