دبیر انجمن بیس بال وسافت بال گفت: لیگ بیس بال منطقه شمال نسبت به منطقه جنوب از کیفیت فنی بالاتری برخور دار است.

کیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: هفته پایانی دور برگشت لیگ بیس بال منطقه شمال در زمین شماره 4 آزادی با شرکت 4 تیم برگزا شد که در پایان مسابقات تیم های قم وخراسان رضوی با غلبه برحریفان به مرحله فینال صعود کردند.

وی افزود:دور برگشت لیگ بیس بال جنوب 19 تا 21 آبان ماه به میزبانی بوشهر برگزار می شود که با مشخص شدن تیم های فینالیست مرحله پایانی آذرماه انجام خواهد شد.

دبیر انجمن بیس بال ادامه داد:مسابقات لیگ بیس بال شمال در سطح بالایی برگزار شد به طور کلی لیگ بیس بال شمال نسبت به لیگ جنوب از کیفیت بالاتری یرخوردار است و تیم ها بازیکنان بهتری در اختیار دارند که در افزایش کیفیت مسابقه تاثیر گذار است.همچنین تیم خراسان رضوی که در منطقه شمال بازی می کند از بازیکن خارجی استفاده می کند.

وی درادامه عنوان کرد:مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا نیز اسفندماه برگزار می شود و تیم ایران نیز در این مسابقات شرکت می کند. در زمان برگزاری مسابقات لیگ بیس بال انتخابی تیم ملی نیز انجام می شود تا برای مسابقات غرب آسیا آماده شوند.

صفاییان گفت:سال گذشته در مسابقات غرب آسیا نائب قهرمان شدیم و امسال برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات شرکت می کنیم. پیش از اعزام به این رقابت ها 45 بازیکن برای شرکت در اردو تیم ملی انتخاب می شوند که در پایان 18 بازیکن اعزام می شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار