طاهری:حضور تیم اروپایی در افتتاحیه نقش جهان منتفی شد

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور تیم اروپایی در افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان به دلیل شروع لیگ اروپا لغو شد.

محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: طبق برنامه افتتاح ورزشگاه نقش جهان قرار بود امروز انجام شود اما به علت تغییر برنامه سفر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور زمان افتتاحیه به روز چهارشنبه این هفته موکول شد.

وی ادامه داد: سبحانی رئیس کارخانه فولاد مبارکه اصفهان قصد داشت یک تیم اروپایی را برای مراسم افتتاحیه نقش جهان به اصفهان دعوت کند که به خاطر شروع مسابقات لیگ اروپا حضور این تیم اروپایی منتفی شد.بر این اساس بازی دوستانه ای بین دو تیم اصفهانی به مناسبت مراسم افتتاحیه برگزار می شود.

طاهری درباره احتمال بازی خداحافظی نویدکیا در ورزشگاه نقش جهان افزود: نویدکیا در ورزشگاه نقش جهان خداحافظی نمی کند بلکه تمهیداتی در نظر گرفته شده تا یک مراسم خداحافظی با شکوهی برای وی بگیریم.

مدیرعامل سپاهان اصفهان در پایان درباره تهیه کلیپ از اشتباهات داوری خاطرنشان کرد: آنالیزورهای ما برای هر بازی فیلمی از اشتباهات بازیکنان و داوری را تهیه می کنند و اگر سازمان لیگ یا کمیته داوران صلاح بدانند این فیلم ها را در اختیار آنها قرار می دهیم .به هرحال اشتباهات سهوی داوران تبعات سنگینی برای باشگاه ها دارد و داوران باید دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار