رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم خدیجه پریوش، والده بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدکاظم، محمدطاهر و حسین شریعتی را تسلیت گفت

پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت مرحومه خدیجه پریوش
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهوری؛  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور در پیامی درگذشت اسوه صبر و ایثار مرحومه حاجیه خانم خدیجه پریوش، والده بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدکاظم، محمدطاهر و حسین شریعتی را تسلیت گفت و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم مکرمه، رحمت واسعه الهی، همنشینی با بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه صدیقه(س) و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
 
 
متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
  
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت اسوه صبر و ایثار مرحومه حاجیه خانم خدیجه پریوش، والده بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدکاظم، محمدطاهر و حسین شریعتی موجب تألم خاطر شد.
 
این مادر فداکار همگام با همسر پارسای خود، مرحوم حاج شیخ عبدالرحیم شریعتی در نشر ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه کوشید؛ و با ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع)، در این مسیر نورانی سه فرزند برومند خود را تقدیم انقلاب کرد که یاد و نامشان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد بود.
 
از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم مکرمه، رحمت واسعه الهی، همنشینی با بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه صدیقه(س) و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
 
حسن روحانی
 
رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار