نماینده مردم مشهد معتقد است؛عمده مشکلات کشور در زمینه بیکاری هنوز رفع نشده است

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره  ایجاد 714 هزار فرصت شغلی جدید در یک سال گذشته و عدم رونق اقتصادی در پسابرجام بیان داشت: ما از فردای پس از برجام فکر کردیم که همه مشکلات حل خواهد شد و قرار است تکنولوژی و سرمایه گذار وارد کشور شود، این در حالی است که ما طی این یکسال هر چه بود و نبود خود را به طرف مقابلمان در مذاکرات دادیم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امروز آمریکایی ها به ژاپن اجازه فروش الیاف کربن را به ایران نمی‌دهند که این مسئله درست بعد از برجام عملیاتی شد و در ادامه به آلمانی‌ها هم همین دستور داده شده است.
 
کرمی قدوسی در ادامه تصریح کرد:  بعد از برجام آنچه مردم لمس می کنند چیز دیگری است و ما وقتی به حوزه انتخابیه خود می رویم مشکلات را از نزدیک می بینیم که عمده انها در زمینه بیکاری مردم است.

این نماینده مجلس در ادامه با ذکر مثالی بیان داشت: به عنوان مثال نقاش ساختمانی اخیرا به دفتر بنده مراجعه کرده و می گوید قبل از این دولت شغل داشتم اما امروز من بیکارم. بنابراین در حال حاضر باید گفت که 90 درصد مراجعات به دفتر نمایندگان مربوط به بیکاری است و این آمارهای ارائه شده از سوی دولت دور از واقعیت است و در حقیقت برجام هنوز دستاورد اقتصادی نداشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، دولت ، بیکاری ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار