فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: شهدا چراغ راهنمای نسل امروز جامعه بوده و خانواده شهدا نیز همواره سند عزتمندی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی فرمانده و تنی چند از مسئولین سپاه شهرستان سرباز با حضور در منزل شهید خردسال عمران زرنما با خانواده های این شهید گرامی دیدار و از آنها تقدیر کردند.

در این دیدارها که در منزل پدر شهید عمران زرنما انجام شد خانواده این شهید عزیز با ذکر خاطرات این وی برای حاضرین یاد و خاطره شهدای وحدت و دانش آموز را گرامی داشتند. 

سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه شهرستان سرباز در حاشیه این دیدار با بیان این مطلب که خانواده شهدا سند عزتمندی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران هستند گفت : این گونه دیدارها باعث می‌شود تا علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد شهدا، با همنشینی خانواده شهدا به کسب نورانیت، معنویت و شوق و شعف مشغول شویم.

وی در پایان با تقدیر از روحیه وحدت آفرین خانواده شهدا، تصریح کرد: شهدا با حرکت در خط ولایت به همه شعارها و آرمان های  انقلاب اسلامی عملی کردند و راه صد ساله را یک شبه پیمودند، ما نیز باید در راه این عزیزان قدم برداریم چراکه شهدا تا ابد الگو و چراغ راه ما خواهند بود .

 در پایان این دیدار هدایایی به رسم یادبود به خانواده این شهید بزرگوار اهدا شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.