رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: فریده شجاعی روحیه ورزشکار بودن خود را حفظ کرده و با مهربانی و متانت خاصی به فرزندان منصورخان روحیه می دهد.

زهره هراتیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد وضعیت فعلی پورحیدری اظهار کرد: فریده شجاعی ما را در جریان وضعیت منصورپور حیدری قرار داده است.هر چند از مشکلات بیماری وی آگاه است اما خوشبختانه با وجود مشکلاتی که برای خانواده وی به وجود آمده فریده شجاعی روحیه ورزشکار بودن خود را حفظ کرده و با مهربانی و متانت خاصی به فرزندان منصورخان روحیه می دهد. به عنوان یک زن به خودم بالیدم وقتی چنین روحیه ای را در شجاعی دیدم.

وی درباره اینکه آیا در جریان معالجات پور حیدری قرار دارد یا خیر، گفت: اولین بحثی که در پزشکی یاد گرفته ام این است که در مورد وضعیت بیماران با رسانه ها صحبت نکنم، چرا که مسائل جزء اسرار بیمار و خانواده اش محسوب می شود.تنها کاری که می توانیم انجام دهیم دعا برای سلامتی منصور پور حیدری است.

رئیس کمیته پزشکی در پایان خاطر نشان کرد: امری که برای خانواده پور حیدری اهمیت دارد این است که باید آرامش خاصی در محیط اطاف وی حاکم باشد و براین اساس از مردم ایران چه پرسپولیسی و چ استقلالی می خواهم پیام پیام محبت خود را نسبت به این شخصیت دوست داشتنی از راه دور ابراز کنند، خوشبختانه همدلی مردم با خانواده پور حیدری قوت قلبی برای آنهاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار