سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت:تلاش می کنیم با تمرینات منسجم و با برنامه در رقابت های جهانی سال 2017 جام قهرمانی را بالا سَر ببریم.

حمید باوفا در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:مدت زیادی نیست در تیم ملی قبول مسئولیت کردم و در همین زمان کوتاه برای حضور در رقابت های بین المللی جام شاهد سعی کردیم بیشتر روی مسائل روحی و روانی فرنگی کاران کار کنیم که خوشبختانه با نتیجه هم همراه بود و قهرمان این تورنمنت بین المللی شدیم.
وی درباره سطح رقابت های بین المللی جام شاهد اظهار داشت:همانطور که اتحادیه جهانی کشتی نیز چندی پیش از این رقابت ها به عنوان یک تورنمنت بین المللی معتبر یاد کرده بود واقعاً هم همینطور بود و حضور تیم های قدرتمند خارجی بخصوص روس ها  باعث شد رقابت های جام شاهد در سطح بسیار ایده آلی برگزار شود.
دارنده دو مدال نقره قهرمانی آسیا درباره اینکه آیا فرنگی کاران حاضر در جام شاهد می توانند در آینده به تیم ملی کمک کنند گفت:برخی از کشتی گیران حاضر در جام شاهد ملی پوشان سال گذشته بودند و عملکرد تعدادی فرنگی کاران مستعد هم توسط کادر فنی مورد ارزیابی قرار گرفت اما از آنجا که فرآیند رقابت های انتخابی مشخص می کند که چه نفراتی مستحق پوشیدن دوبنده تیم ملی هستند ما هم بر اساس این قانون عمل خواهیم کرد و تلاش می کنیم حق این کشتی گیری ضایع نشود.
باوفا در خاتمه با اشاره به رقابت های جهانی سال 2017 خاطرنشان کرد:با تلاش تیمی موفق به کسب عنوان نخست در رقابت های بین المللی جام شاهد شدیم اما این رقابت ها تازه ابتدای کار ماست و از این پس باید بهتر و بیشتر تلاش کنیم تا به لطف خدا در رقابت های جهانی سال آینده روی سکوی نخست قرار بگیریم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار