اولین دوره مسابقات چندجانبه قویترین مردان دسته وزنی آزاد به مناسبت گرامیداشت 9800 شهید و 11 سردار شهید مدافع حرم در کرمانشاه برگزار شد.

 حضور کرمانی ها در اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان اولین دوره مسابقات چندجانبه قویترین مردان دسته وزنی آزاد به مناسبت گرامیداشت 9800 شهید و 11 سردار شهید مدافع حرم در کرمانشاه برگزار شد.


این مسابقات طی روزهای 6 و 7 آبان در پارک کوهستان شهر کرمانشاه برگزار شد و تعداد 11 ورزشکار از 5 استان کرمانشاه، کردستان، قزوین، کرمان و مرکزی در آن شرکت داشتند.

در این مسابقه ورزشکاران با انجام 7 آیتم در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و فینال به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

حمید سیستانی که به نمایندگی از کرمان در این مسابقات شرکت کرده بود در پایان موفق شد در رده پنجم جای بگیرد .

رده بندی کامل مسابقات به شرح زیر میباشد :
فرامرز رحمانی از استان قزوین با مجموع 22 امتیاز اول شد،پدرام عارفیان از استان کرمانشاه با مجموع 15 امتیاز به مقام دوم رسید و زکریا قاسمی از استان کردستان و علی نوکانی از استان کرمانشاه با مجموع 12 امتیاز مشترکاً به مقام سوم دست پیدا کردند و مقام چهارم این مسابقات به نصیر عزیزی از استان کرمانشاه با مجموع 11 امتیاز رسید و حمید سیستانی از استان کرمان با مجموع 9 امتیاز نیز مقام پنجم را از آن خود کرد.   

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار