مهاباد؛

کلنگ زنی ساختمان دیالیز در مهاباد

باحضورجمعی از مسئولین و خیرین مهاباد پروژه ساختمان دیالیز در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره ) کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛قادری سخنگوی شورای خیرین مهاباد در خصوص مشخصات این پروژه گفت : ساختمان دیالیز در زمینی به مساحت 1200متر و زیربنای 1000 متر با اعتبار 20 میلیارد ریال با ظرفیت 40 تخت دیالیز و 4 تخت بیماران خاص مشتمل بر غذاخوری ، فضای استراحت و بخش های درمانی در یک طراحی زیبا احداث خواهد شد و می تواند الگویی برای سایر شهرستان ها هم باشد.

وی افزود :600 میلیون ریال هزینه طراحی و نقشه برداری را خیرین تقبل و حدود دومیلیارد ریال در ابتدای امر خیرین نیکوکار کمک کرده و باعث شدند با اطمینان خاطر امروز این کلنگ را محکم می زنیم و ضمن اینکه دانشگاه تقبل نموده است پس از اتمام پروژه نسبت به تامین نیروی انسانی و تجهیز آن اقدام نماید.

محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مشارکت های نیکوکارانه خیرین در حوزه سلامت ، گزارشی از اقدامات در ارتقای سلامت برای مردم مهاباد را اعلام کرد.

وی با تشکر از مسئولین دانشگاه که با اجرای تحول نظام سلامت و راه اندازی سی تی اسکن جدید موجب رضایتمندی مردم شده اند افزود : بزودی با کلنگ زنی مجتمع 3500 متری هلال احمر و پروژه بیمارستان 36 تختخوابی تامین اجتماعی شاهد تحولی ارزشمند در ارتقای سلامت مهاباد خواهیم بود.

این مراسم با کلنگ زنی نمادین امام جمعه.، خیرین ،مسئولین و نماینده پرستاران به اتمام رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.