شورای خیرین سلامت باهدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران سرطانی از راه اندازی دو واحد سلامت در بوکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛جلسه هم اندیشی و تعامل فی مابین موسسه خیریه صبا و شورای خیرین سلامت شبکه بهداشت و درمان بوکان با حضور اعضاء موسسه حمایت از بیماران سرطانی صبا و اعضاء شورای خیرین سلامت برگزار گردید.

حسامی رئیس هیئت مدیره صبا در این جلسه طی ارائه گزارشی گفت: هم اکنون220 بیمار سرطانی تحت پوشش موسسه صبا میباشند که واحد شیمی درمانی شورای خیرین بار بزرگ مالی و خطرات جاده ای را از دوش این عزیزان و این موسسه برداشته است.

وی افزود: قبلاً هزینه های زیادی در قالب پرداختی های ایاب و ذهاب بیماران بر عهده موسسه صبا بود که با راه اندازی این واحد در بوکان کل هزینه ها در راستای تامین دارو و دیگر اهداف خداپسندانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رشید ایلخانی زاده مدیر اجرایی شورای خیرین سلامت بوکان نیز در این جلسه اظهار داشت: کار شورای خیرین با کمک خیرین عزیز شهرستان بوکان در حال پیشرفت است.

وی افزود: پروژه های جدیدی در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دست اقدام میباشد که با همیاری مردم عزیز شهرستان بوکان پشتوانه ی گرمی جهت اجرایی شدن اهداف سلامت ایجاد خواهد شد.

عزیز شفیعی نایب رئیس شورای خیرین سلامت نیز در این جلسه گفت: شورای خیرین سلامت با استعانت از ایزدمنان و یاری خیرین عزیز و مسئولین پیش قدم امور بهداشتی و درمانی بوده و همکاری صمیمانه را با موسسه صبا در امور مشترک خواهد داشت.

شفیعی افزود: این شورا با همکاری فرماندار و نماینده شهرستان بوکان به جد پیگیر اخذ دستگاه رادیو تراپی برای شهرستان بوکان است.

وی همچنین از نحوه ارجاع بیماران به شیمی درمانی و راه های تعامل با موسسه صبا و تداوم امور خیرات مطالبی ایراد کرد.

حسن نوره عضو شورای خیرین سلامت نیز طی سخنانی گفت: پیشگیری بهتر از درمان است و در همین راستا شورای خیرین سلامت در صدد تاسیس واحد سنجش سلامت می باشد.

در پایان جلسه تفاهم نامه ای فی مابین شورای خیرین سلامت و موسسه خیریه صبا ثبت و به امضاء رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.