اتحاد و انسجام ملی بهترين پدافند غيرعامل در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مديركل پدافند غيرعامل استانداری گفت: وحدت بين مردم و مسئولان و انسجام ملی بهترين پدافند غيرعامل در برابر توطئه های دشمنان خارجی و داخلی است.

حسين اسماعيلی با اشاره به تأكيدات مقام معظم رهبری به موضوع پدافند غيرعامل افزود:  خوشبختانه در دولت تدبير و اميد برنامه ها و فعاليتهای خوبی در راستای اجرای منويات رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با پدافند غيرعامل  انجام شده و راهبردهای اين موضوع مهم در استان نيز مشخص شده است.

وی گفت: آموزش، فرهنگ سازی و برگزاری رزمايشهای پدافند غيرعامل برای ايجاد آمادگی در مردم و مسئولان دستگاههای اجرايی، برگزاری آموزشهای عمومی و تخصصی براي مديران و كارشناسان، طرح پهنه بندی ايمنی شهر يزد و كوشش براي تدوين و اجرايی نمودن طرح جامع پدافند غيرعامل، از مهمترين راهبردهای پدافند غيرعامل در استان است.

وی افزود: شعار امسال در هفته پدافند غيرعامل مصون سازی و پايداری كشور با اقدام و عمل به  پدافند غيرعامل تعيين شده و برگزاری شش هزار نفر ساعت دوره آموزشی عمومی و تخصصی، برگزاری دوره آموزشی تخصصی سايبری، فعال نمودن قرارگاههای استان و ارتقای آمادگی دستگاههای اجرايی و 42 مدرسه در سطح استان از جمله اقدامات ستاد نكوداشت هفته پدافند غيرعامل در استان بوده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.