مدیر مجموعه گردشگری آتورگه و دبیر اتاق فکر روستای تاریخی و گردشگری زردویی از راه اندازی سومین اقامتگاه بوم گردی این روستا خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فریبرز عزیزی گفت: تاکنون دو اقامتگاه بوم گردی مطابق با استانداردها و تعریف های صورت گرفته در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در روستای زردویی راه اندازی کرده ایم و سومین اقامتگاه نیز در دست راه اندازی است.

وی تاکید کرد: راه اندازی این دو اقامتگاه و همچنین در دست راه اندازی بودن اقامتگاه سوم روستای زردویی تنها با همت و تلاش اهالی روستا صورت گرفته است.

عزیزی تاکید کرد: دولت تاکنون حتی یک ریال تسهیلات برای راه اندازی این اقامتگاه ها به روستای زردویی نداده و این درحالی است که در سطح رسانه ها مدام تبلیغ می شود که برای راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی تسهیلات ویژه می دهند.

مدیر مجموعه گردشگری آتورگه و دبیر اتاق فکر روستای زردویی اظهارکرد: خوشبختانه گردشگری در روستای زردویی طی سالهای اخیر وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده، اما دولت هیچ کمکی در این راستا به زردویی نکرده و هر اتفاقی که صورت گرفته حاصل اراده، تلاش و همت جمعی اهالی روستا بوده است.

این فعال گردشگری خاطرنشان کرد: تنها تسهیلاتی که دولت تاکنون به روستای زردویی داده جهت راه اندازی مرغداری و نانوایی بوده که چندان ارتباطی با صنعت گردشگری ندارد.

عزیزی گفت: روستای زردویی امسال در ایام نوروز با دست خالی و بدون کمک دولت توانست پذیرای 12 هزار گردشگر باشد که در نوع خود یک رکورد کم نظیر محسوب می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.