مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از خیابان های ارومیه به صورت پایلوت برای اجرای زیرسازی به شرکتی روسی واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛اکبر ابوالفتحی در رابطه با سفر اعضاء شورای اسلامی شهر ارومیه به مسکو و شبه جزیره کریمه اظهار کرد: این سفر بنا به دعوت یکی از کارخانجات روسیه انجام گرفته و هزینه ای برای شهرداری و شورای شهر ارومیه ندارد.

وی افزود: نمایندگان شرکت مذکور سه بار به ارومیه آمده و جلساتی را با اعضاء شورا گذاشته بودند و به صورت ویدئو و یا پاورپوینت نمونه کار خود را نشان داده بودند که در پایان تصمیم بر این شد که اعضاء کمیسیون عمران برای بازدید حضوری آنجا بروند.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 6 نفر از اعضاء شورا که همگی عضو کمیسیون عمران هستند بنا به دعوت روس ها آنجا رفته اند.

ابوالفتحی با اشاره به اینکه این بازدید به منظور بازدید از نحوه زیرسازی آسفالت خیابانهاست، ادامه داد: آنها دستگاههایی دارند که بدون استفاده از مصالح، زیرسازی را تحویل مرحله آسفالت ریزی می کند و در این راستا همچنین یکی از خیابانهای ارومیه به صورت پایلوت برای اجرای زیرسازی به همین شرکت روسی واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.