مستند «خانه پدری» یک پارچگی شیعیان و اهل تسنن را در مبارزه با گروه تکفیری ها را به تصویر کشیده است

مستند «خانه پدری» روایتگر تک تیر انداز اهل تسنن تدوین می‌شودمحمد مهدی بهرامی‌نژاد مستندساز «خانه پدری» در خصوص مستند خود به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مستند "خانه پدری" در رابطه با جنگ عراق و یک تک تیرانداز اهل تسنن است که در کنار شیعیان به مبارزه می پردازد.

وی افزود: موضوع اصلی این مستند وحدت بین شیعیان و اهل تسنن است و ما با پرداختن به این موضوع قصد به تصویر کشیدن وحدت و یک پارچگی امان را داریم، این تک تیرانداز اهل سنت دو برادر دیگرش در سامرا به شهادت رسیدند و خودش بدون هیچ ترسی در این مسیر پا به پای شیعیان به مبارزه می پردازد که در این مستند تهیه کنندگی کار را دکتر آیینی بودن و تدوین  کار را مهدی رباطی بر عهده داشتند.

بهرامی نژاد تصریح کرد:این مستند لوکشین های متفاوتی داشت و ما در خط مقدم داعش علاوه بر جنگ  در حال ضبط لحظات نیز بودیم که بسیار سخت بود اما با وجود تمام این دشواری ها کار به اتمام رسید و در حال حاضر هم در مرحله تدوین است البته ما چند کار دیگر را همزمان با این مستند پیگیری و تولید می کنیم و سرگذشت خبرنگار زنی را روایت و تصویربرداری می کنیم که سر نترسی دارد و در عملیات موصل فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت  مستند ها را به همراه مصطفی آقا محمد لو و فرهاد حاجی عباسی تولید کردیم و به نوعی ما سه نفر سه ضلع یک مثلث هستیم که پا به پای هم برای تولید مستندهایی ارزشمند فعالیت می کنیم که امیدواریم مورد پسند مخاطبان نیز واقع شود.

گفتنی است مستند "صدر عشق" شهید مصطفی صدرزاده(سیدابراهیم) فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون، در نبرد با تروریست‌های تکفیری، روز تاسوعا در سوریه به شهادت رسید، از تولیدات این گروه بود که از تلویزیون پخش شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۵
ان شالله موفق باشید.