امام جمعه مهران با تقدیر از سپاه و بسیج در خدمات رسانی به زوار اربعین گفت: تمام فعالیت های ستاد مشارکت های مردمی بر پایه بسیج مردمی استوار و برنامه ریزی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام روح الله ولدبیگی امام جمعه مهران اعلام کرد : ستاد مشارکت های مردمی فعالت خود را در سه حوزه خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین در ایام اربعین آغاز و اقداماتی نیز صورت گرفته است.

وی  گفت : موکب های امسال همچون سال گذشته هم در داخل شهر و هم بیرون شهر جایابی شده و به زوار رابعین ارائه خدمات می کنند.

وی افزود : در بخش بیرون شهر 120 موکب با تمام زیرساخت ها اعم آب، برق و گاز تحویل موکب داران خواهد شد تا بتوانند نیازهای زائرین را مرتفع کنند.

ولدبیگی در ادامه هماهنگی و شناسایی بیت الحسین ها را یکی دیگر از برنامه های ستاد عنوان و تاکید کرد: در بحث زائرسراهای صلواتی ، ستاد اسکان با فراخوانی که داشته توانسته تاکنون 200 بیت الحسن را شناسایی و اطلاعات صاحبان انها را احصائ کرده تا وقت لزوم بتوان به انها دسترسی داشته باشند.

امام جمعه مهران به خدمات پارکینگ بعنوان دیگر فعالیت ستاد مشارکت های مردمی اشاره و اظهار کرد : مردم با مراجعه به ستاد و معرفی املاک اعم از زمین، حیاط خانه و حتی کوچه و خیابان از آمادگی برای ایجاد پارکینگ ها صلواتی خبر دادند.  









انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.