به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز زنگ انقلاب در مدارس همدان نواخته می شود.

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کارشناس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: امسال به دلیل تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه 13 آبان زنگ "استکبارستیزی و روز دانش‌آموز" هم‌زمان با سراسر کشور روز چهارشنبه 12 آبان در تمام مدارس استان نواخته می‌شود.

محمد پورداود با اشاره به برگزاری ویژه برنامه استکبارستیزی در روز چهارشنبه در تمام مدارس استان همدان گفت: امسال هم‌زمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج دانش‌آموزی، مدرسه‌آرایی و فضاسازی متناسب با سلیقه و ذائقه دانش‌آموزان در سطح مدارس انجام شده است.

وی افزود: از جمله برنامه های این روز راهپیمایی همه اقشار مردم و سخنرانی در پایان راهپیمایی است.

پور داود ادامه داد: غبارروبی مزار شهداء، قرائت زیارت عاشورا درمحل گلزار شهداء، دیداربا خانواده شهدا دانش آموز و دیدار دانش آموزان با امام جمعه همدان از جمله برنامه های روز دانش آموز در همدان خواهد بود.

کارشناس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش همدان از سخنرانی یکی از دانش آموزان در پیش از خطبه های نماز جمعه همدان خبرداد و گفت: برگزارکننده این برنامه ها دانش آموزان هستند.

پورداود با بیان اینکه خدمات رایگان به مناسبت روز دانش آموز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، افزود: مسابقات ورزشی، هنری، تئاتر و شنا از جمله این برنامه های رایگان است که دانش آموزان می توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: سازمان های دانش آموزی بسیج دانش آموزی و شورای دانش آموزی از نهادهایی هستند که نقش بسزایی در برنامه های روز 13 آبان داشته اند.

انتهای پیام/ ف.ش

 

برچسب ها: همدان ، زنگ انقلاب ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.