استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانکهای استان یک هفته مهلت دارند وام ازدواج متقاضیان استان را پرداخت کنند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ استاندار بانک ها را به پرداخت وام ازدواج به متقاضیان تا هفته آینده ملزوم کرد و گفت:بانکهای عامل تاپایان آبان ماه از تمامی ظرفیت خود برای پرداخت وام به زوج های متقاضی اقدام کنند.موسی خادمی در اولین نشست پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان افزود:در سفر رئیس جمهور به استان 57 طرح کلان به بانک مرکزی معرفی شد که این طرح‌ها نیازمند 646 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و 955 میلیون یورو تسهیلات ارزی هستند و پیش بینی می شود تا پایان امسال این مبلغ اختصاص داده شود.

وی بااشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان بانک‌ها و صندوق توسعه ملی گفت: باید سهم استان از این صندوق مشخص و تخصیص داده شود.


مدیر کل اقتصادی استاندار هم در این نشست گفت:تاکنون 19هزار و160نفر در سامانه بانک های عامل استان برای دریافت تسهیلات ازدواج نام نویسی کردند این در حالی است که سهم استان از منابع قرض الحسنه ازدواج 97میلیارد تومان بوده و تاکنون نیمی از این اعتبار جذب شده است.

سهمگین افزود: 400 میلیارد تومان برای راه اندازی واحد های کوچک و متوسط در کهگیلویه و بویراحمد نیاز است که تا کنون 42 میلیارد تومان جذب شده است. 


دبیر پیگیری مکاتبات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان نیز گفت: در سفر هیات دولت به استان بیش از 104 هزار نامه توسط مردم ارائه شده که 21 هزار و 807 نامه مربوط درخواست تسهیلات بوده است.


آقای یزدانپناه افزود:از مجموع 21 هزار نامه برای درخواست وام اشتغال و سایر بخش‌ها، 17 هزار مورد به صندوق کارآفرینی امید و بقیه به بانک های استان ارجاع داده شد.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.