از ابتدای امسال تا کنون 55 خانه ورزش روستایی در استان اصفهان افتتاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس هیئت ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 55 خانه ورزش روستایی در استان اصفهان افتتاح کردیم که 15 خانه ورزش در شهرستان کاشان بود و برای اولین‌بار اولین خانه ورزش در یکی از دبیرستان‌های دولتی شهرستان کاشان افتتاح شد.

مهدی اسدی افزود: بیش از 27 هزار نفر در روستاهای استان اصفهان ساماندهی شدند و تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.

وی تأکید کرد: در برنامه‌ریزی‌های 6 ماهه دوم سال که انجام گرفته قرار است بیش از 20 خانه ورزش در استان افتتاح شود. همچنین برگزاری برنامه‌های ورزشی کلاسیک از جمله فوتسال، والیبال و کشتی را برای نیمه دوم سال در نظر داریم و برگزاری لیگ استانی هفت‌سنگ بانوان و آقایان و حضور نمایندگان بانوان استان اصفهان در مسابقات لیگ هفت‌سنگ کشور نیز از دیگر برنامه‌های هیئت تا پایان امسال خواهد بود.

رییس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان تاکید کرد: خبر خوبی برای علاقه‌مندان به رشته کشتی در روستاها دارم و آن این است که در حال تنظیم تفاهم‌نامه‌ای با هیئت کشتی استان اصفهان و یکی از خیران ورزشی اصفهان هستیم تا بتوانیم در 6 ماهه دوم سال حداقل 20 تشک کشتی به 20 روستا که استعداد کشتی در آن‌جا بیشتر از بقیه رشته‌های ورزشی است، ارسال شود.


  1. انتهای پیام/س
برچسب ها: ورزش ، روستایی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.