مشاور جوان فرماندار معرفی شد فرماندارچابهار با صدور حکمی «کمال کشکوری» عضو شورای اسلامی این شهر را به عنوان مشاور جوان خود منصوب و معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، کمال کشکوری دانشجوی دکترا مدیریت دولتی دانشگاه بین المللی قشم است و به عنوان عضو شورای اسلامی شهر و یکی از فعالان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش موثری در هماهنگی و همراهی جوانان چابهار با برنامه های دولت تدبیروامید دارد.

در بخشی از حکم احمد علی موهبتی خطاب به کشکوری آمده است: نظر به روحیه تلاشگری، مسوولیت پذیری، تعهد و با توجه به ضرورت توسعه روحیه نشاط و شادابی در جوانان عزیز شهرستان چابهار جنابعالی را به این سمت منصوب می کنم.

فرماندار چابهار اظهار امیدواری کرده است که مشاور امور جوانان با اتکال بر خداوند متعال و بهره گیری از توان و خلاقیت جوانان، ظرفیت دستگاههای اجرایی شهرستان و مجموعه فرمانداری در ارتقای نقش و جایگاه جوانان و انجام شایسته وظایف محوله در دست یابی به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد. 

موهبتی در مراسم معرفی مشاور جوان فرماندار گفت: جوانان تحصیلکرده نقش بسزایی در توسعه چابهار به عنوان یک نقطه راهبردی دارند و می توانند با برنامه های پیشنهادی دولت را در انجام وظایف محوله همراهی و همکاری کنند. 

پیش از این مسعود بلیده ای از بهمن سال 1393 به عنوان مشاور جوان فرماندار چابهار مشغول فعالیت بوده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.