مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان گفت :کانونهای دانشجویی باید به بحث اربعین توجه کنند چون استان ما میزبان زائران حسینی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی سعادت نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در نشست مشترک مدیر عامل هلال احمر استان، رؤسا، معاونان فرهنگی و دانشجویی و دبیران دوازده کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه های اهواز اظهارداشت:  نمی‌شود چشم مان را روی بخشی از فرهنگ مان ببندیم و نسل جوان باید با داشته ها و تاریخچه فرهنگی شان آشنا شود.

وی افزود: نقاط روشن تاریخ ما از نقاط تاریک آن بیشتر و برجسته تر است و این ظرفیت باید برای جوانان تبیین شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی(ع) و پیاده روی زائران از طریق مرزهای چذابه و شلمچه، تصریح کرد: کانونهای دانشجویی باید به بحث اربعین توجه کنند چون استان ما میزبان زائران حسینی است و این می تواند به دیده شدن زیبایی های خوزستان و مهمان نوازی های این مردم شریف کمک کند.

سعادت نیا بیان داشت : اربعین یک فرصت معنوی و کاری است و می تواند چهره استان را مهربان تر نشان دهد بنابراین باید از این فرصت بی نظیر نهایت استفاده را برد.

وی افزود: کانون های دانشجویی در کمپین «نه به تصادفات جاده ای» که در نوروز امسال شکل گرفت خوش درخشیدند و هلال احمر به واسطه دانشگاه می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش داده و تأثیرگذار باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: این نوع کارها می تواند تأثیر گذار باشد و آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن را کاهش دهد.

سعادت نیا با اشاره به ظرفیت ها و خلاقیت های جوانان در انجام کارها، بیان کرد: اولین گروهی که در زلزله بم فرود آمد جوانان کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی اهواز بود و وجود انگیزه خدمت در جوانان دانشگاهی فرصتی مهم برای دانشگاه و دانشجویان است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.