مدیر عامل تیم بسکتبال شیمیدر گفت:کارشناسان برگزاری لیگ برتر بسکتبال زمین بازی ما را تایید اما رئیس فدراسیون 2 روز مانده به مسابقه این موضوع را رد کرد.

فدراسیون حمایت نمی کند,حداقل سنگ اندازی نکند/شیمیدر از لیگ برتر انصراف می دهد امیر حسین صفر زاده مدیرعامل باشگاه بسکتبال شیمیدر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:با توجه به برنامه ریزی قبلی باشگاه شیمیدر قرار بود که بازی ما برابر تیم شهرداری تبریز در سالن انرژی اتمی برگزار شود و نماینده فدراسیون برای بازدید به سالن آمد و دو مشکل سالن را مطرح کرد.بر این اساس ما با هزینه های بسیار توانستیم نواقص سالن را رفع کنیم.

وی ادامه داد:رئیس فدراسیون پس از بازگشت از آمریکا و دور روز مانده به بازی عنوان کرد که سالن انرژی اتمی ظرفیت تماشاچی را ندارد و باید سالن را تغییر دهیم.

صفر زاده عنوان کرد:هزینه هنگفتی برای این بازی متحمل شدیم اما رئیس فدراسیون دو روز مانده به بازی محل بازی را تایید نکرده است.ما از فدراسیون خواستار حمایت نیستیم اما انتظار سنگ اندازی هم نداریم.

مدیرعامل باشگاه شیمیدر بیان کرد:تیم شهرداری اراک همین مشکلات را در سالن داشته است و فدراسیون نیز تذکر را به این تیم داد اما اراکی ها با همان اوضاع سالن پنج شنبه هفته گذشته، مقابل تیم پتروشیمی بندرامام بازی کردند.

صفر زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان فدراسیون بسکتبال فردا برای برگزاری بازی با ما همکاری نکنند در آن صورت ما از لیگ انصراف می دهیم و هزینه های انجام شده به طور کامل بر گردن فدراسیون است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.