رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت:من در المپیک و جام جهانی این هدست ها را دیدم و این بهترین نوع سیستم هاست که ما خریداری کرده ایم.

کامرانی فر: این بهترین نوع سیستم هاست که ما خریداری کرده ایمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،حسن کامرانی فر در مراسم رونمایی از سیستم رادیویی داوری اظهار داشت: ما در لیگ برتر 16 تیم نداریم بلکه 17 داریم. با تیم 17 داوری اتفاقات خوبی برای داوری رقم می خورد.تاج قول داد که سیستم رادیو تهیه شود و مسئولان فدراسیون فوتبال این سیستم ها را تهیه کردند.

وی ادامه داد:به جامعه داوری تبریک می گویم برای برخی از کشورها تعجب داشت که داوری ایران این همه پیشرفت  کند. داوران با سیستم های رادیویی می توانند با هم ارتباط بیشتری داشته باشند.

کامرانی فر خاطرنشان کرد:در راستای آموزش اتفاقات خوبی را رقم می زنیم. امیدوارم با دستگاه هایی که خریداری شده ارتباطات بهتری را در مسابقات برقرار کنیم. من در المپیک در جام جهانی این هدست ها را دیدم. این بهترین نوع سیستم هاست که ما خریداری کرده ایم. 

وی ادامه داد: امیدوارم با این سیستم ها اشتباهات داوری کمتر شود.سیستم‌هایی که امروز رونمایی کردیم اشتباهات داوری را به صفر نمی‌رساند اما به ارتباط بهتر داوران کمک می‌کند.اینها باید در مسابقات فوتسال هم استفاده شود و فقط مختص به فوتبال نباشد. 10 ست برای داورها خریداری شده تا در لیگ های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. این هدست ها به شخص تعلق ندارد و به تمام بازی ها مرتبط می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار