در كنار برقراری امنيت ضروری است كنترل و نظارت جدی را نيز انجام دهيم تا بتوانيم عوامل آسيب زنندۀ امنيت را شناسايی و برای رفع اين عوامل چاره انديشی كنيم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سيدمحمد ميرمحمدی استاندار يزدگفت: خوشبختانه با همدلی و هماهنگی كه در بين نيروهای گوناگون استان حاكم است شاهد امنيت مناسب در جامعه هستيم و تأمين امنيت با همكاری همدلی، اتحاد و انسجام به دست می آيد.
 
ميرمحمدی افزود: نيروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی استان با آمادگي كامل و با سرعت مجرمان را شناسايی، دستگير و به محاكم قضايی برای اجرای قانون معرفی می كنند.
 
وی گفت: موضوع امنيت بزرگترين نعمت الهی است كه برای تأمين آن نياز به تدبير، تيزبينی و دورانديشی داريم تا بتوانيم زمينه های تحقق اين مهم را فراهم كنيم.
 
رئيس شورای تأمين استان در پايان سخنان خود اظهار اميدواری كرد: استان يزد الگويی برای استانهای ديگر در برقراری امنيت در جامعه و حفظ كرامت انسانی باشد و با همكاری و همدلی لازم بتوانيم در پيشگيری از جرم، مبارزه با مجرمان و تأمين امنيت در استان موفق باشيم.
 
گفتنی است در پايان اين آئين از زحمات مهدی تشكری رئيس سابق سازمان قضايی نيروهای مسلح استان با اهدای لوح تقدير و هدايايي تجليل و يوسف مسيّبی به عنوان رئيس جديد اين سازمان معرفي شد.
 
آيين تكريم و معارفه رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان با حضور استاندار يزد، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعي استاندار، رئيس سازمان قضايی نيروهای مسلح و هيئت همراه، فرماندار يزد و اعضای سازمان قضايی نيروهای مسلح استان در مجتمع فرهنگی غدير يزد برگزار شد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار