یک فعال اصولگرا با اشاره به پیام 13 آبان امسال برای آمریکا‌یی‌ها گفت: پیام 13 آبان امسال این است که خباثت‌ها و خیانت‌های آمریکا هیچ گاه از ذهن ملت ایران بیرون نخواهد رفت.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به یوم الله 13 آبان گفت: روز 13 آبان امسال به انتخابات ریاست جمهوری امریکا نزدیک است و با توجه به افشاگری‌هایی که نامزدهای ریاست جمهوری از ماهیت اصلی این نظام داشته‌اند، شرایط بهتری برای ملت ما ایجاد کرده است.
 
وی افزود: مواضعی که از روز اول انقلاب، امام امت اتخاذ کردند واقعیت امریکا را بر خلاف ظاهر فریبنده‌ش نشان داد و امروز شاهدیم که چهره پنهان آمریکا با افشاگری‌های اخیر در انتخابات آمریکا برای مردم ما کاملا مشخص شده است.

این کارشناس سیاسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ماهیت آمریکا تغییر پیدا کرده است؟ گفت: این موضوع برای مردم ما به خوبی واضح است که تلخند آمریکا‌یی‌ها با لبخندشان هیچ فرقی ندارد. اقدام به مذاکره توسط آنها با جنگ آنها تفاوتی ندارد و هدف آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.  
 
سروری در ادامه با اشاره به پیام 13 آبان امسال برای آمریکا‌یی‌ها اظهار داشت: امسال راهپیمایی 13 آبان می‌تواند پیام‌های بسیار روشنی برای امریکا داشته باشد و این پیام را به گوش استکبار ملت ایران خواهند رساند که خباثت‌ها و خیانت‌های آمریکا هیچ گاه از ذهن ملت ایران بیرون نخواهد رفت.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار