امسال بحث استفاده از تاکسی‌ها برای تردد زائران در مرز شلمچه، نسبت به سال گذشته منظم‌تر خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛میاح پوررئیس تاکسیرانی خرمشهر با تاکید بر اینکه با تاکسی‌رانان متخلف برخورد و مجوزهای آنها لغو می‌شود، گفت: امسال به 110 تاکسی مجوز فعالیت داده شد.

مصطفی میاح‌پور با تاکید بر اینکه امسال بحث استفاده از تاکسی‌ها برای تردد زائران در مرز شلمچه، نسبت به سال گذشته منظم‌تر خواهد بود، افزود: امسال با توجه به جلساتی که داشتیم، به 110 تاکسی مجوز فعالیت داده شد.

وی با تاکید بر اینکه این تاکسی‌ها با کرایه مصوب و نرخ پایین‌تر از آژانس برای تردد زوار در مرز شلمچه عمل می‌کنند، گفت: 15 ماشین از این تاکسی‌های مجوز‌دار، برای جابه‌جایی شخصیت‌های مهم کشوری استفاده می‌شود.

رئیس تاکسی‌رانی خرمشهر با تاکید بر اینکه تعدادی از این تاکسی‌ها به صورت خودجوش آماده جابه‌جایی رایگان زوار هستند، افزود: ما در مرز شلمچه در ایام اربعین مستقر هستیم و نرخ‌نامه را به صورت بنر در آنجا نصب کردیم، تا برای مردم قابل روئیت باشد.

وی متذکر شد: ما به صورت 24 ساعته در مرز شلمچه حضور داریم و اگر زوار از تاکسی‌داران تخلفی را مشاهده کردند، سریعا به ما مراجعه کنند تا با خاطیان برخورد شود و مجوز کسی که تخلف کرده است، لغو می‌شود.

میاح‌پور افزود: امسال به کسانی مجوز داده شد، که از محالات است، تخلف کنند و همه برای خدمت به امام حسین(ع) حضور پیدا می‌کنند.

رئیس تاکسی‌رانی خرمشهر پس از تشکر و قدردانی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان، گفت: امسال تاکسی‌داران به صورتی خدمات‌دهی کنند، که ما رو سفید شویم، چون که خرمشهر ورودی زائران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.