کرمانشاه؛

کشف 1974 ثوب انواع پوشاک زمستانی مردانه و زنانه

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف 1974 ثوب انواع پوشاک زمستانی مردانه و زنانه از قاچاقچيان حرفه ای در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ حسين براري گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اين شهرستان، ماموران ايست و بازرسي شهيد زنگنه و پاسگاه آران در يک عمليات مشترک و حين کنترل خودروهاي عبوري و در تعقيب و گريزي موفق به توقيف سه دستگاه خودرو سواري پژو حامل البسه قاچاق شدند.


وي ادامه داد: رانندگان خودروهاي متخلف که به همراه تيم پشتيباني به دنبال حمل البسه قاچاق از شهرهاي مرزي به سمت استان هاي مرکزي کشور بودند، به محض مشاهده ماموران با ترفندهايي همچون پرتاب ميخ و ايجاد دود مصنوعي قصد فرار از محل را داشتند که با درايت و تلاش ماموران درچنگال قانون گرفتار شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور اظهار کرد: در بازرسي از اين خودرو ها 1974 ثوب انواع پوشاک قاچاق به ارزش ريالي دو ميليارد ريال کشف شد.

براري با اشاره به توقيف اين خودرو ها، خاطرنشان کرد: در اين راستا يک نفر دستگير، سه دستگاه خودرو توقيف و دو نفر متواري شدند که تلاش جهت دستگيري آنان ادامه دارد.

وي با بيان اينکه ‌البسه فاقد مجوز توقيف و پس از صورت جلسه تحويل مراجع ذیصلاح شد، گفت: هدف از اجراي اين طرح ها افزايش احساس آسايش و امنيت شهروندان است


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.