قم؛

راه اندازی دفتر خدمات امور مشترکین پردیسان

صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: ارائه خدمات سریعتر به مشترکین دفتر خدمات امور مشترکین آب و فاضلاب در پردیسان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ارائه خدمت به گیرندگان خدمات نزدیک ‌تر باشد شفافیت کار بیشتر شده و زمان کمتری صرف می‌شود که در نتیجه به رضایت ارباب‌رجوع منجر خواهد شد.
  
صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بیان کرد:در تکمیل استقرار مدیران مناطق قصد داریم با تنفیذ اختیار بیشتر، شفاف ‌سازی و کوتاه‌ تر کردن فرایند ارائه خدمت، گام دیگری در افزایش رضایتمندی مردم برداریم.

وی افزود: در همین زمینه برای نخستین بار اقدام به معرفی مدیر امور مشترکین منطقه پردیسان کردیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

صادق پور عنوان کرد: در حال حاضر حدود 470 هزار آحاد مشترکین آب و حدود 120 هزار آحاد مشترکین شبکه فاضلاب از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اظهار کرد:با تلاش‌هایی که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته، در طول سال‌های گذشته، آب از مناطق مختلف به شهر قم منتقل شده و در حال حاضر وضعیت پایداری در تامین آب شهر داریم.


وی یادآور شد: با تکمیل تصفیه‌خانه شماره سه فاضلاب، اجرای 100 کیلومتر شبکه و برنامه ‌ریزی برای اجرای 100 کیلومتر شبکه جدید با بهره‌گیری از تسهیلات بانک توسعه اسلامی در این زمینه نیز از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده‌ایم.

سیار خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های خدمت رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب باید در این زمینه توجه وی‍ژه داشته باشند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

فرماندار قم  ابراز داشت: این اقدام مهم شرکت آب و فاضلاب در ایجاد زیرساخت‌های مناسب ارتقا سلامت و بهداشت محیطی را به دنبال خواهد داشت.

در پایان این جلسه علی معینی نسب به عنوان مدیر منطقه 2 امور مشترکین، مهدی غلامی به عنوان مدیر منطقه پردیسان و سیدمجتبی رضوی به عنوان مدیر دفتر پیاده سازی و اجرایی تعرفه معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار