عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باید بگویم در این برهه زمانی رضایی نمی تواند از استقلال جدا شود .

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جدایی کاوه رضایی از استقلال اظهار داشت:در هر صورت شنیده ایم که این بازیکن پیشنهاد دارد اما تا به این لحظه نامه ای در این خصوص به باشگاه استقلال نرسیده و از طرفی باید بگویم جدایی رضایی در این برهه زمانی امکان پذیر نخواهد بود .

وی ادامه داد: رضایی نمی تواند از استقلال جدا شود و از طرفی هر بازیکنی در هر مقطعی نمی تواند به خود اجازه دهد که از استقلال کنار برود . با این تفاسیر اگر قرار باشد جدایی هم صورت بگیرد باید در نیم فصل و آن هم پس از تایید و موافقت کادر فنی و هیئت مدیره صورت بگیرد .

زمانی افزود : در هر صورت در ابتدای فصل ما در جریان کامل قرارداد های منعقد شده نبوده ایم و به طور حتم برای فصل آتی با بررسی هر چه بیشتر نسبت به منعقد کردن قرارداد ها اقدام خواهیم کرد .

وی در خصوص برگزاری جلسه هیئت مدیره توضیح داد:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است فردا جلسه هیئت مدیره را برگزار کنیم و به طور حتم در خصوص برخی مسائل صحبت هایی را انجام می دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره حضور سلطانی فر در راس وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:باید بگویم که سلطانی فر قطعا وزیر ورزش خواهند شد و فردا نیز با رای نمایندگان مجلس به عنوان وزیر جدید انتخاب خواهد شو و ایشان می تواند ناجی ورزش کشور باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار