در نیمه نخست سال جاری، 826 حادثه اورژانسی به فوریت‌های پزشکی چادگان اعلام شد که در مجموع ، 496 نفر برای تکمیل روند درمان، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

انتقال بیش از 400 نفر به وسیله فوریت‌های پزشکی به بیمارستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسن نظری مسئول امور پایگاه های فوریت های پزشکی شهرستان چادگان اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال در شهرستان چادگان از توابع استان اصفهان، 826 فوریت پزشکی به اورژانس 115 گزارش شد که از این تعداد، 500 فوریت، غیرتصادفی و  326 فوریت، تصادفی بود.

وی افزود: در این ماموریت‌ها، 496 نفر توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و 152 نفر با تلاش تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان چادگان با اشاره به افزایش 15 درصدی کل ماموریت‌های اورژانس این شهرستان در مقایسه با 6 ماهه سال 94، تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری، بیشترین موارد غیرتصادفی در چادگان، مربوط به بیماری‌های قلبی با 106 مورد و تنفسی 99 مورد بوده است.

نظری با اشاره به ثبت دو مورد احیای موفق به نام تکنسین‌های 115 چادگان، خاطرنشان کرد: در این مدت، سه حادثه ویژه در شهرستان چادگان رخ داد که دو مورد از آن مربوط به حوادث رانندگی بود.

وی با اشاره به 748 ساعت، استقراری در شهرستان، افزود: در نیمه نخست امسال، امداد- سلامت ایام ویژه سال، همچون اعیاد قربان و فطر و مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در روزهای عاشورا و تاسوعا توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی چادگان پوشش داده شد.

 مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان چادگان، جمعیت این شهرستان را بالغ بر 35 هزار نفر عنوان کرد و گفت: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از دو پایگاه شهری و جاده‌ای و 16 نفر پرسنل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به بیماران و مصدومین است.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.